semesterplaner

Jag kan nästan inte beskriva hur mycket varenda liten pinal av min kropp skriker efter semester!! Jag räknar dagar, timmar och minuter tills jag får gå på semester och glömma allt vad jobb heter.

Planerna för de kommande veckorna är att den första veckan kommer bestå av massa sol, bad, grillning, för mycket vin och massa trevligt häng i Strängnäs och Flen. Under den andra veckan tar vi båten över till Gotland och den tredje veckan kommer präglas av flyttande, Sophia ska in i sin nya lägenhet och jag ska flyttas ner till Växjö.

Men hej! Varför till Växjö?! Jo för den 29 augusti startar skolan, jag ska läsa butikskommunikation. Och inredning. Kommer bli vilt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0